Wednesday 15 November 2017

Prince Mazibuko Forex Trading


Prins Mazibuko Fra det jeg har sett, hørt og lest, kan jeg vitne om at Sør-Afrika faktisk lever med mulighet, og det er du også. Endeavors som Young Women in Business Network (YWBN) Cooperative Bank, AmandlaWethu Investment Holdings samt Global Forex Institute som ledes av unge sør-afrikanere er veldig oppmuntrende for fremtiden vårt land. Da jeg fremdeles feiret nyheten om den yngste multi-millionæren, ble jeg sendt info om Ref Wayne Nkele som gjorde sin første million i 19 år, og han tilbyr også sin tid til å lære deg hvordan du kan tjene penger gjennom Forex trading klasser på den afrikanske Forex Institute. Det slo meg at det kan være noen flere slike historier som ikke har fått mye publisitet - de gode nyhetshistoriene. Disse ungdommene trodde samfunnets regler og normer for: skole-jobb-lønn regninger og dø. Med litt mer graving kom jeg over unge mennesker som Prince Mazibuko. en gründer som også handler forex, gjorde han sin første million på 19 år. Raynata Elizabeth Osman er også en bemerkelsesverdig Forex trader som også gir tilbake ved å tilby Forex trading klasser gjennom ProBono Investments Sør-Afrika er i live med mulighet, og du er også i live med mulighet, mulighetene er her for å ta. Ta det første skrittet framover og vær den forandringen du vil se i din verden. Del dette: Top Posts amp Sider Hva jeg sa8230 Du sa8230 Kategorier Følg ImaliYam via Email ImaliYam BirthDayAlive med mulighet Fra det jeg har sett, hørt og lest, kan jeg vitne om at Sør-Afrika faktisk lever med mulighet, og det er du også. Endeavors som Young Women in Business Network (YWBN) Cooperative Bank, AmandlaWethu Investment Holdings samt Global Forex Institute som ledes av unge sør-afrikanere er veldig oppmuntrende for fremtiden vårt land. Da jeg fremdeles feiret nyheten om den yngste multi-millionæren, ble jeg sendt info om Ref Wayne Nkele som gjorde sin første million i 19 år, og han tilbyr også sin tid til å lære deg hvordan du kan tjene penger gjennom Forex trading klasser på den afrikanske Forex Institute. Det slo meg at det kan være noen flere slike historier som ikke har fått mye publisitet - de gode nyhetshistoriene. Disse ungdommene trodde samfunnets regler og normer for: skole-jobb-lønn regninger og dø. Med litt mer graving kom jeg over unge mennesker som Prince Mazibuko. en gründer som også handler forex, gjorde han sin første million på 19 år. Raynata Elizabeth Osman er også en bemerkelsesverdig Forex Trader som også gir tilbake ved å tilby Forex trading klasser gjennom ProBono Investments Sør-Afrika er i live med mulighet, og du er også i live med mulighet, mulighetene er her for å ta. Ta det første skrittet framover og vær den forandringen du vil se i din verden. Post navigasjon Topp innlegg Amp Sider Hva jeg sa8230 Du sa8230 Kategorier Følg ImaliYam via e-post ImaliYam BirthDayForex Trading I så mye som du kan tjene penger med forex trading, er det et tilfelle hvor du også kan tape penger. Så handle nøye. Start handel med en demo-konto. Valutamarkedet er en stor lekeplass med de store bankhandlere, fondslederne og de små detaljhandlerne (det er oss) alle i samme felt. For å lese mer om disse forex-industrispillerne må du gå til BabyPips nettside, her er en link for å komme deg i gang: babypipsschoolpreschoolwho-trades-forexforex-market-structure. htmlixzz3lhFUurrZ Først må du først ha en plattform for å lage handler fra. Så du trenger tilgang til internett for å laste ned den gratis handelsplattformen, nemlig MT4. Du kan handle på en demo-konto, med lekepenger er det som å leke med leketøybiler. Men du bør også vise omsorg med demo penger behandle det som om det var ekte penger. Nå har du en demo-konto, på din MT4-plattform ser du alle valutaene som er tilgjengelige for handel. Fra listen over omsettelige valutaer kan du velge valuta for handel. For eksempel klikker du på EurUsd-paret. Euro er din basisvaluta, og USD er den oppgitte valutaen. Basisvalutaen er alltid 1 enhet. Prisen på den oppgitte valutaen er den som beveger seg opp eller ned i henhold til valutakursen mellom valutaparene. De to valutaene er pitted mot hverandre, en vil være sterk og en vil være svak. Når basisvalutaen er sterk, vil du kjøpe den. Når basisvalutaen blir svak selger du. MT4-plattformen leveres med innebygde indikatorer som de vil hjelpe deg ved å indikere hvilken retning markedet går. Enten det er bullish (flere kjøpere) eller om det er bearish (flere selgere). På dette EurUsd-diagrammet (se bildet) bruker vi 3 indikatorer: Stokastiske, MACD, EMA og RSI indikatorer. Babypips nettside vil hjelpe deg med informasjon om de vanligste indikatorene. På MT4-diagrammet får du et valg om hvordan diagrammet ditt ser ut, du kan ha et linjediagram, et lysestake-diagram eller et linjediagram. På dette EurUsd-diagrammet (se bildet) bruker vi lysestaker. Og du kan velge hvilken tidsramme du vil plassere handler på, du kan velge mellom minutter hver dag og hver måned. På dette EurUsd-diagrammet (se bildet) bruker vi et daglig kart. Når du har analysert valutaparet ditt og er klar til å plassere handelen, klikker du på den nye ordreknappen. I forex-feltet får du et eldre barn for å hjelpe deg. I feltet er det handelsmenn som har opplevd hvordan det er for nybegynnere, så finn en god mentor for å hjelpe deg med å navigere på markedet. Å finne en god mentor er ikke en lett oppgave, men når du gjør det, kan markedet være morsomt sted å være i, på toppen av å være lønnsomt. Spar for å investere og handle Hvor forsvant den ImaliYam bloggeren til bloggeren sist publisert en artikkel den 26. november 2015 og hvor forsvant hun til LOL. Jeg er fortsatt rundt, og takk alle for at du fortsatt besøker bloggen og leser tidligere artikler som har blitt publisert siden mars 2015. Her er statistikkform de siste 3 månedene: September 1200 visninger Oktober 1405 visninger November 1146 visninger Takk, takk for din støtte november måneden rystet meg til selve kjernen, og fikk meg til å reeling. I desember har jeg sakte helbredet av disse opplevelsene. Og viktigst, jeg har planlagt fremover for 2016. Desember er alltid en god tid å legge grunnlag for mål å oppnå i det følgende året. I desember 2014 gjorde vi (som en del av Get Rich Savings Club) vår første investering som en klubb. Vi investerte i ETFs (Exchange Traded Funds) med ETFSA. Selskapet ETFSA har mye informasjon å lese opp med hensyn til ETFs. Denne informasjonen hjelper når du velger hvilke ETFer du vil kjøpe. Vi kjøpte 5 ETFer. Rundt MayJune 2015 gikk markedet litt bearish og prisene sank - dette hadde en negativ innvirkning på vår investering. Og når det gjelder penger, kommer mange følelser opp og noen kommer i en negativ form. Så til slutt ble det besluttet å oppløse investeringen tidlig i 2016. Dette er en annen mulighet til å lære om andre former for investering. Det er på tide å utforske verden av handel (Forex samt Binary Options) og tjene i dollar. Mine forhåpninger for det kommende året er å skape flere inntektsstrømmer. Det er på tide å sette opp bedrifter, kooperativer og nettverksmarkedsføring. 2016 er for ImaliYam Money Club og flere inntektsstrømmer. Planen er gjort, alt det trenger er implementering og for lagarbeid for å gjøre det til en realitet. Vær den forandringen du vil se i din verden Del dette: Som dette: Tebogo Mowandi. Kan jeg spørre deg om din egen personlige spare - eller investeringsstrategi Frank Magwegwe. Jeg er glad for å se at du skiller mellom å spare og investere. Se sparing mot å investere innlegg på bloggen min på frankmagwegwe Dette skillet er viktig fordi sparing handler om å forsinke forbruket, legge penger til side og kapitalbeholdning. På den annen side handler investeringen om å kjøpe eiendeler (aksjer, obligasjoner, eiendom, etc.) for å vokse kapital og kommer dermed med varierende grad av risiko avhengig av aktivaklassen. Min sparingstrategi er basert på prinsippet om å betale deg selv først. Det er, før jeg berører min nettolønn, blir 30 lagret via debetordrer. Så jeg lagrer først og deretter bruker. De fleste gjorde det andre rundt. På den annen side er min investeringsstrategi basert på Warren Buffets prinsipp om risiko er når du ikke vet hva du gjør. Jeg er 43, gift med 2 jenter 12 og 15. Så jeg investerer 70 via unit trusts, og disse er bare egenkapital siden jeg fortsatt er langt fra pensjon. Jeg investerer 30 direkte i min portefølje. Jeg investerer med 2 kapitalforvaltere, og jeg forstår grundig deres investeringsfilosofi og prosess. Jeg investerer bare i aksjer i selskaper som jeg forstår hvordan deres virksomhet fungerer og hva deres vekststrategier er. Jeg investerer og handler ikke eller spekulerer i aksjer eller valutaer. Tebogo Mowandi: Hvordan nærmer du deg Den som tar mer forrang, sparer investorer Frank Magwegwe. Jeg adresserte tilnærmingen min ovenfor. Fordi jeg har jobbet i nesten 20 år, og jeg er ganske eldre nå i SA, fokuserer jeg mer på å investere siden jeg nesten ikke har noen gjeld med boliglånet mitt for noen år siden. Tebogo Mowandi. Grunnen til at jeg spør er jeg klar over hva jeg vil gjøre og oppnå, men jeg går fortsatt gjennom skyene angående hva som skal prioriteres mest. Frank Magwegwe. Vanligvis hvis du starter opp i din karriere, prioriterer du besparelser av noen grunner: Å gjøre det til en vane Å bygge et nødfond (3-6 måneder av netto lønn i besparelser) Å redusere gjeld, hvis noe Å bygge penger til å investere med å bygge opp innskudd for hus, bil, etc Tebogo Mowandi. Jeg har ingen forbruksgjeld. Jeg vil bygge et sunt beredskapsfond, og jeg har en investeringsklubb med 3 av mine venner, og vi bidrar månedlig, vi investerer i EFTs Frank Magwegwe. Godt gjort Ser du er en veldig disiplin. God ide Dette handler om besparelser og ikke investerer slik at du redder nødfondet i lavrisikoprodukter som pengemarkedsfond, innskuddskonto eller tilgangsdel av boliglån hvis du hadde en. Har du utarbeidet prosentandelen av lønnen din for å spare penger, og hvor lang tid det tar deg å bygge 3-6 måneders nettolønn som nødfond. Dette er en god ide, og med venner har du ansvarspartnere Tebogo Mowandi. Jeg vil investere i aksjemarkeder eller forex. Frank Magwegwe. Aksjemarkeder bra sted, men du må gjøre leksene dine. Hvor god er din kunnskap om å investere. Jeg legger til en bokanmeldelse av en av de største bokene om grunnleggende om å investere for nybegynnere. Forex investerer ikke. Det handler og spekulerer 8211 veldig forskjellig fra å investere. Her er mine synspunkter på forex trading som jeg delte med Vuyo. Takk Mr Magwegwe og Mr. Mowandi For flere av hans skrifter, gå til frankmagwegwe og følg ham på Twitter FrankMagwegwe Del dette: Som dette: Det er med et tungt hjerte at jeg skriver dette innlegget. Uken den 17. august var en velsignet uke der media ga oss nyheter om unge sør-afrikanere som skapte muligheter til å styrke andre og å hjelpe dem til å trives. Denne uken samme mediautløpet som brakte oss den inspirerende Sandile Shezi-historien og hans suksess med Forex Trading, er det samme som prøver å diskreditere ham, hans partner og hans firma Global Forex Institute (GFI). Mitt hjerte er tungt fordi jeg deltok på GFI-gratis presentasjonen i forrige måned (les om det her) det var en tankevekkende opplevelse. Den dagen falt skalaene fra øynene mine. Informasjonen som presenteres, ga en verden av mulighet. En verden hvor du kan ta det samfunnet forventes fra deg og kaste det ut av vinduet. Ta samfunnskriptet til en urbane ungdom som er arbeidsledige i povertyresorts til kriminalitet og kaste den ut av vinduet. Ta bildet av en person i en lavbetalt menial jobb som sliter med å få endene møtes og kaste den ut av vinduet. Ta ideen om et akademisk system som angivelig skal tilby deg en sikker jobb og kaste den ut av vinduet. Presentasjonen tilbød en verden der vi kunne ta kontroll over vår økonomiske frihet ved å lære å handle med suksess. En verden der vi ikke lenger er knyttet til arbeidsløshetspatriktiv aktivitet. Personlig hadde jeg ikke vært utsatt for verden av forex trading Jeg manglet informasjon om det, da det syntes at det var en eksklusiv klubb for enkelte mennesker. For å se en ung svart person som gjorde en suksess, var det bare radikalt. Det var øyeåpning for meg og ganske forfriskende. Mer info ble delt med meg av en annen ung miljonær svart forex handelsmann. Så jeg gravd videre og flere unge svarte mennesker kom opp som er kunnskapsrike på denne forex trading og ble fremgang fra det, men de hadde ikke fått så mye mediepublikasjon. Vi lever med mulighet Takk media for å bringe oss denne historien fordi nå vet vi den best bevarte hemmeligheten til måter å skape økonomisk frihet. Så snart du hadde brakt oss denne gode nyheten, kunne du ikke bare la den være der. Du måtte på en eller annen måte prøve å finne noe skitt for å kaste nyanse på denne historien. Derfor nøt jeg å lese denne artikkelen her av Scelo Mncwango som svar på News24-smearkampanjen på GFI. Vi vil fortsette å applaudere de som er i kunnskapen og som bringer deres kunnskap til de som trenger økonomisk utdanning og oppløftelse. Vårt samfunn trenger mennesker akkurat som deg. Spar for å investere og handle. Del dette: Som dette: Fra det jeg har sett, hørt og lest, kan jeg vitne om at Sør-Afrika faktisk lever med mulighet, og det er du også. Endeavors som Young Women in Business Network (YWBN) Cooperative Bank, AmandlaWethu Investment Holdings samt Global Forex Institute som ledes av unge sør-afrikanere er veldig oppmuntrende for fremtiden vårt land. Da jeg fremdeles feiret nyheten om den yngste multi-millionæren, ble jeg sendt info om Ref Wayne Nkele som gjorde sin første million i 19 år, og han tilbyr også sin tid til å lære deg hvordan du kan tjene penger gjennom Forex trading klasser på den afrikanske Forex Institute. Det slo meg at det kan være noen flere slike historier som ikke har fått mye publisitet - de gode nyhetshistoriene. Disse ungdommene trodde samfunnets regler og normer for: skole-jobb-lønn regninger og dø. Med litt mer graving kom jeg over unge mennesker som Prince Mazibuko. en gründer som også handler forex, gjorde han sin første million på 19 år. Raynata Elizabeth Osman er også en bemerkelsesverdig Forex trader som også gir tilbake ved å tilby Forex trading klasser gjennom ProBono Investments Sør-Afrika er i live med mulighet, og du er også i live med mulighet, mulighetene er her for å ta. Ta det første skrittet framover og vær den forandringen du vil se i din verden. Del dette: Som dette: Han er 23 år gammel, og er en multi-millionær som gjorde sin første million på 22 år. Han er fra Umlazi i KwaZulu-Natal. Han heter Sandile Shezi. Jeg leser en overskrift om ham på mitt Facebook-feed. og så begynte min forskning på ham og Global Forex Institute. Ved slutten av den dagen hadde jeg bestilt setet mitt for å delta i presentasjonen ved Waterfront, Cape Town (22. august 2015). Turnouten var stor, folk ønsker å bli rik eller dø å prøve ut her. George Van Der Riet startet sesjonen da han introduserte Mr. Sandile Shezi til deltakerne. Brannen og lidenskapen kan høres i stemmen hans da han fortalte historien om hvordan han begynte å handle FOREX. Han åpnet sin handelsrekonto mens han fortsatt var i Matric Husker du hva du gjorde i matrisen din Jeg handlet om å få gode karakterer, slik at jeg endelig kunne være ute av skolesystemet. Sandile ble inspirert av afrikanske millionærer, blant annet Aliko Dangote. Han snakket om de utallige brevene han skrev mens han søkte etter handelshandler for å veilede ham på reisen. George Van Der Riet, som jobbet i London på den tiden, tok en interesse i Sandile og begynte å hjelpe ham med å utvide sin handelskunnskap. En annen person han nådde ut til var forretningsmann Lebo Gunguluza, fra hvem han lærte at nøkkelen til suksess er å ønske suksess så mye du vil ha ditt neste pust. Sandile og George fortsatte å starte selskapet Global Forex Institute med sikte på å utdanne massene på hvordan man kan handle forex vellykket. Hvis du skal lære Forex trading, kan du like godt lære av det beste, rett George er topphandler i Afrika for 2014 amp 2015 etter africanforexcup Under presentasjonen deler han det grunnleggende som du trenger å vite for å begynne å handle. Handelsjargongen er forklart, vilkår som BullishBearishLongShort, samt å vite når du skal kjøpe. Global Forex Institute tilbyr 4 moduler som går i dybden i handel med handel, de tilbyr også ubegrenset mentorskap. De som registrerer modulene, er utstyrt med verktøyene som gjør dem i stand til å bli vellykkede forexhandlere. Besøk Global Forex Institute nettsted for detaljer om de neste presentasjonene, ballen er i din domstol. Tid til å gjøre deg neste bevegelse ditt beste trekk Lagre for å investere og handle FOREX Del dette: Toppinnlegg amp Sider Hva jeg sa8230 Du sa8230 Kategorier Følg ImaliYam via Email ImaliYam BirthDay

No comments:

Post a Comment