Thursday 16 November 2017

Professional Forex Trading Masterclass Download Skype


Anton Kreil 8211 Profesjonell Forex Trading Masterclass Anton Kreil 8211 Profesjonell Forex Trading Masterclass Anton Kreil 8211 Profesjonell Forex Trading Masterclass Fra: Institutt for handel og porteføljestyring Denne kursen inneholder: Kjernekurs: 29 videoer Dokumenter: 19 mapper med Excel-regneark Beskrivelse Velkommen til mest omfattende online Forex Trading Education-videoserie tilgjengelig i verden. Din lærer og mentor vil være instituttets administrerende partner og tidligere Goldman Sachs-handler Anton Kreil. TESTIMONIALS fra tidligere kurs 8220Til å si at penny har falt, er en underdrivelse min tankeprosess har truffet jackpotten og it8217s betaler fortsatt pennies.8221 8211 Martin, London (august 2013) 8220I8217ve har nettopp fullført Professional Trading Masterclass og hadde øynene mine åpnet for hvordan pro8217s gjør det. De lærer deg ikke dette på skolen. Kurset er veldig godt strukturert med de morsomme delene som hjelper kjøre meldingene hjem og løft lokket på teknikk, disiplin og tankegang8230. Jeg burde ha gjort dette årene8221 8211 Graham, London (juli 2013) 8220 Jeg må si at kurset ditt er helt fantastisk. Jeg ville ha et stort bilde. Nå har jeg det, og it8217s er også et mye klarere bilde av markedet enn noen gang før. 8222 8211 Bruno, Belgia (juli 2013) 8220Kurs er UTROLIG. Bare håp om at jeg gradvis kan sette den i praksis og vokse åndelig ved å være mer analytisk i mine investeringsbeslutninger. 8221 8211 Kibbs (juli 2013) Merk: Dette er for kjernekursen. Det kan være oppdateringer i fremtiden (som selvsagt vil du ha tilgang til). Original salgspris: 2999Produkt Beskrivelse Professional Trading Masterclass (PTM) Online Video Series Publishers nettside. instutrade 1 - Professional vs Retail Traders 101 amp 102 Institutt for handel og porteføljestyring 2 - Distribusjon og oddsberegning 1 amp 2 Institutt for handel og porteføljestyring 3 - Volatilitetsvurdering 1,2 og 3 Institutt for handel og porteføljeforvaltning 4 - WISH Framework Få perspektiv 1amp2 Institutt for handel og porteføljestyring 5 - Korrelasjonsindikatorer 1-7 Institutt for handel og porteføljestyring 6 - Boring fra toppen ned 1 amp 2 med Excel Training Institute of Trading og Portfolio Management 7 - Gate Keeping 2 Distribuere kapital med Excel Opplæring Institutt for handel og porteføljestyring 8 - Having Discipline 1-3 Risikostyring med Excel Training Institutt for handel og porteføljestyring 9-Day Trading Approach Disciplinressurser Institutt for handel og porteføljestyring og inkludere Excel-ark Finn lignende produkter etter kategori Produktanmeldelser Utmerket Kurset Skrevet av Ukjent 17. september 2015 Dette er meg for å være st av det beste. Du won039t må erstatte ditt nåværende handelssystem. Dette vil imidlertid gjøre det så mye bedre ved å hjelpe deg med å bli en sann produsent. Jeg anbefaler dette kurset til seriøse handelsfolk. Kunder som så på dette produktet så også påAnton Kreil Profesjonell Forex Trading Masterclass Sale Side: instutradeeducationprofessional-forex-trading-masterclassopt2 Produktfiler: imgur6KSnroI Fra: Institutt for handel og porteføljestyring Denne kursen inneholder: Kjernekurs: 29 videoer Excel. 19 mapper med Excel-regneark Beskrivelse Velkommen til den mest omfattende online Forex Trading Education-videoserie tilgjengelig i verden. Din lærer og mentor vil være instituttets administrerende partner og tidligere Goldman Sachs-handler Anton Kreil. TESTIMONIALS fra tidligere kurs For å si at kronen har gått, er en underdrivelse, har tankeprosessen slått på jackpotten, og den betaler fortsatt pennies. Martin, London (august 2013) Ive har nettopp fullført Professional Trading Masterclass og hadde øynene mine åpnet for hvordan proffene gjør det. De lærer deg ikke dette på skolen. Kurset er veldig godt strukturert med de morsomme delene som hjelper kjøre meldingene hjem og løft lokket på teknikk, disiplin og tankegang. Jeg burde ha gjort dette året siden Graham, London (juli 2013) Jeg må si at kurset ditt er helt fantastisk. Jeg ville ha et stort bilde. Nå har jeg det og det er også et mye tydeligere bilde av markedet enn noen gang før. Bruno, Belgia (juli 2013) Kurset er UTROLIG. Bare håp om at jeg gradvis kan sette den i praksis og vokse åndelig ved å være mer analytisk i mine investeringsbeslutninger. Kibbs (juli 2013) Merk: Dette er for kjernekursen. Det kan være oppdateringer i fremtiden (som selvsagt vil du ha tilgang til). Det er ingen omtaler ennå.

No comments:

Post a Comment