Sunday 26 November 2017

Xm Forex Trading Gjennomgang


XM vurderinger Nettsted: xm År siden: 2012 Hovedkontor: Limassol, Kypros Firma registrering: XM er et registrert varemerke for Trading Point Holdings Ltd, Kypros Regulering: XM er et handelsnavn og et registrert varemerke tilhørende Trading Point Holdings Ltd, som helt eier Trading Point of Financial Instruments Ltd (Kypros). Handelspunkt for finansielle instrumenter Pty Ltd er autorisert og regulert av ASIC (AFSL nr. 443670). Trading Point of Financial Instruments Ltd er regulert av Kypros Securities and Exchange Commission (CySEC) under lisensnummer 12010, og registrert hos FCA (FSA, UK), under referansenummer. 538324. Trading Point of Financial Instruments Ltd opererer i samsvar med EUs marked for finansielle instrumenter (MiFID). Også registrert hos: FCA UK, BaFin, CNMV, AFM Nederland, FI Sverige, FIN Finland, PSZF Ungarn, CONSOB Italia , ACP Frankrike, KNF Polen. Handlet med XM Var du fornøyd med kvaliteten på XM meglertjenestene RATINGER 4 år Totalt Veldig populært megler godt med denne megleren Veldig populær megler med gode handelsforhold. Men da jeg leste deres vilkår, forsto jeg at det er en 100 bøttebutikk som tiltrekker seg klienten med utrolige bonuser og reklame. Hvis du har spørsmål om dette eller et annet selskap, er jeg klar til å dele min erfaring, bare legg meg til i skype - vovkfx. 2 år Totalt 1 år med denne megleren Absolutt elsker det på grunn av alle utdanningsprosessene. Jeg åpnet bare standardkontoen min med 5 som er mye mindre enn mange andre meglere. quotLibyaquot, Osama Shaban 11 år I alt 19 år med denne megleren har jeg vært i forex siden RefcoFX-dagene. Jeg vet at få mennesker visste om det. Åpnet for mange kontoer hos forskjellige meglere. Listen kan være lang, men jeg husker følgende. RefcoFX, FXCM, FXDD, FXDD-Malta, InterBank, FXopen, FXSolutions, Alpari-UK, FX-valg, InstaForex, HotForex, Exness. nok, men jeg er sikker på at jeg har glemt å nevne noen andre meglere som jeg allerede har åpnet live konto (e) med dem. Uansett, Som jeg er markedsfører for mine egne kodede ekspertrådgivere og jobber som IB, ser jeg alltid i noen megler i flere detaljer for å gi kundene mine den beste servicen jeg kunne gi for å bygge et sterkt felles forhold til dem. Dette er veldig viktig å gi min bedrift et ytterligere spark. Så, ser etter ærlig megler er viktig og et must som dette gjenspeiler et godt bilde på min virksomhet også. Min egen mening, blant alle meglere som jeg allerede har hatt god erfaring med dem, er XM uten tvil i forkant av alle nevnte listene ovenfor, av mange grunner. - Stramme (nesten faste) sprer. - Vennlig kundeservice. - En rekke konto typer (Standard og ekte mikro med 1000 masse størrelse). - Handelssignaler. - GRATIS utdanning for handelsmenn. - Bytt gratis kontoer. - Ingen provisjon på handler. - Lot rabatt på egen regning. - Innføring av megler (IB). Jeg har 64 klienter under min IB :) - Rask servere, ordre henrettelser, ingen re-sitater. - Rask innskudd og uttak. - Det er alltid Bonus tilbud. - Seminarer og møter rundt om i verden. - Hva annet. det er nok. men listen er virkelig lengre enn dette. Jeg anbefaler denne respektfulle megleren. 4. september 2014 7 måneder Totalt nettopp åpnet konto hos denne megleren Jeg åpnet kontoen min 3. september 2014. Og lastet opp passet og faktura dokumentene. Etter få timer sendte de meg e-post som ikke noe problem. Men til nå har jeg ikke mottatt noen innskuddsbonus. Så jeg spurte min kontoadministrator på XM. Han sa at det ikke er noen bonus til kinesisk. Jeg spurte hvor det er betingelse at ingen bonus til kinesisk, og han løy meg for at den er skrevet på kinesisk, men jeg sjekket det ikke. Jeg vet ikke hvorfor de ikke ga noen innskuddsbonus selv løy for meg. De, alltid og overalt, annonserer at Start med 30 gratis ingen innskudd bonus, arent de De er kroniske løgnere. Ikke tro dem. Nigeria, Abimbola 22 desember 2013 5 år Totalt 1 år bor hos denne megleren Malaysia Trader 21 desember 2013 Live 4 år Totalt Live 1 år med denne megleren Ecuador, Oscar V. 5 år Totalt 5 dager med denne megleren Veldig dårlig erfaring med dette megler. Jeg åpnet en konto i mai1 med 20 USD for å prøve, fordi jeg leste noen dårlige anmeldelser her. Etter at jeg hadde gjort noe, forsinket de alle mine bestillinger fra 200ms gjennomsnitt (jeg jobber fra en VPS i Storbritannia) til mer enn 3 sekunder, noen ganger 20sec, 30sec. slik at den store glidningen oppstår. Det er en uetisk oppførsel, og jeg vet ikke hvem som mister mer med denne typen triks, fordi jeg og kanskje noen handelsmenn som leser denne anmeldelsen, vil holde seg borte fra denne megleren. Min konto var 2133976. Marco Henriques Mer enn 5 år Totalt 8 motnhs med denne megleren Fra mitt siste innlegg korrigerer Xemarkets alt, men fortsetter fortsatt sakte i vivacity av prisene. God handel til alle. Hilsen fra Portugal Mer enn 5 år Totalt 8 motnhs med denne megleren Hei til alle, ordrebekreftelse er rask, men tikkaktiviteten er veldig treg, dvs. prisene er ikke ekte, megleren ser ut som en 4-sifret, i dag 25. april 2013, forsvant fra kontoen min, bestillinger 4 som jeg ga. De har fortsatt ikke klart å forklare. Det vi bruker til å løpe fort, hvis markedsnoteringer ikke er sanne. For alle handelsmenn omsorg også det er ingen åpenhet. Hilsen fra PortugalXM (tidligere Trading-Point og XEMarkets) Gjennomgang Nettsted Live diskusjon Bli med live diskusjon av XM (tidligere Trading-Point og XEMarkets) på vårt forum XM (tidligere Trading-Point og XEMarkets) profil levert av Chris Zacharia, 26. februar, 2014 XM er et handelsnavn for Trading Point Holding Ltd, som eid fullt av Trading Point of Financial Instruments Ltd (Kypros), Trading Point of Financial Instruments Pty Ltd (Australia) og Trading Point NZ Ltd (New Zealand). XM er autorisert og regulert av CySEC og ASIC. og registrert hos New Zealand FSP. Den britiske organisasjonen Investors in People har også anerkjent XM med en offisiell akkreditering for sin innsats for å utvikle mennesker for å nå sitt fulle potensiale. XM sikrer et elektronisk miljø med full handelsfunksjonalitet. Kunder har fordel av direkte tilgang til finansmarkedene og over 100 finansielle instrumenter med gjennomsiktig sanntidsprising. stramme sprekker. og fleksibel innflytelse. Avanserte handelsplattformer og fleksible handelsvilkår passer til en mangfoldig global kundekreds. Spesifikke funksjoner inkluderer 100 ordrebekreftelser og en streng, ikke-kravspolicy. Ekspertise ligger i erfaring, kunnskap og en grundig forståelse av de globale finansmarkedene. Derfor er XM dedikert til å levere overlegne tjenester i utenlandsk valuta. sammen med CFDs på aksjeindekser. dyrebare metaller . og energier. Excellence i alle aspekter av XMrsquos tjenester er det direkte resultatet av et dedikert team av profesjonelle hagler fra et bredt spekter av kulturer, nærmer seg kundens behov gjennom åpenhet til kulturelt, nasjonalt, etnisk og religiøst mangfold. XM setter høye standarder i sine tjenester fordi kvalitet er like viktig for megleren som for handelsmannen. XM mener at allsidige finansielle tjenester krever allsidighet i å tenke og en enhetlig politikk for forretningsprinsipper. XMrsquos oppdrag er å holde tritt med globale markedskrav og tilnærming kundens investeringsmål med et åpent sinn samtidig som man opprettholder kvalitative tjenester og fremragende kundekommunikasjon. Ved XM trading effektivitet og kundetilfredshet er alle viktige. Derfor er de forpliktet til å gi deg de beste handelsforholdene i markedet. Registrert i alle EU-land, inkludert FCA, BaFin, AFM, CNMV, FI og FIN. Et sterkt reguleringsmiljø sikrer forretningsgjennomgang og sikkerhet for kundens midler. Online handel med over 60 valutapar, olje, gull, sølv og aksjeindekser. plattformalternativer, inkludert MetaTrader 4, WebTrader og mobilapplikasjoner Minimum innskuddskrav på bare 5 USD Ingen øvre grense på innskudd 100 utførelse, 99,35 på under 1 sekund Ingen re-sitater eller avslag Ingen Virtual Dealer-plugin Tett spredt fra 1 pip på alle kontotyper Automatiserte øyeblikkelige innskudd med nullavgifter Samme dags uttak Fleksibel løftestang opp til 888: 1 Negativ balansevern Fri markedsanalyse fra bransjeeksperter Gratis bruk av sakkyndige rådgivere Overlegen 24-timers flerspråklig kundestøtte Live chat, e-post og telefonstøtte Personlig kontoadministratorer for alle klienter RettssakerOverviste av XM Trading Broker. Vi foretrekker mye fremvisning av alle våre Forex trading nettsted besøkende til en rekke Forex Brokers som har vært i virksomhet i mange år. Som ved å gjøre det, kan vi sjekke historien til hver megler vi tenker på å vurdere for å sikre at de alltid har operert til de aller høyeste standarder. Med hensyn til XM har de vært i virksomhet siden tilbake i 2009 og har bygget opp et solidt rykte med verdensomspennende Forex-forhandlere og tilbyr alle handelsmenn med unntak av de som er basert i USA alt de noensinne vil ha eller trenger for en Forex Broker. Skulle du være i markedet for en ny Forex Broker hvor du kan melde deg på og handle på, vennligst les videre for bale, har vi listet alle de mange skillefunksjonene som har gjort denne Forex Broker til en av de mest populære med handelsfolk. Lisensiering jurisdiksjoner En ting som du sikkert vil finne tiltalende om XM er at de har søkt om og fått lisenser til å operere i mange forskjellige land. Nedenfor finner du alle lisens jurisdiksjonene som har gitt XM en full handels lisens. CySEC XM er lisensiert og regulert på Kypros, og at lisensen dekker dem for mange europeiske land, men de er også lisensiert av alle følgende europeiske lisensmyndigheter også. XM har lisens som utstedt av MiFID, FCA som er i Storbritannia, og de er lisensiert i Tyskland av BaFin, og de holder også lisensiert i Spania via CNMV, Nederland av AFM og også i Sverige, Finland, Ungarn og Italia. Faktisk er listen over land der XM har lov til å operere, uendelig som de også lisensierer i Frankrike, Polen og Australia av ACP KNF og ASIC. Med det i tankene kan vi være 100 sikre på at de skal gi deg en uovertruffen handelserfaring, og de er en av de mest regulerte Forex Brokers. Handelsplattform og funksjoner Du vil muligens lure på akkurat hva slags handelsplattformer du skal kunne få tilgang til og gjøre bruk av på XM, og vil det i tankene nedenfor ha en oversikt over hver av handelsplatformene som kan nås på når som helst på dagen av natten. XM MT4 Terminal Du er sannsynligvis veldig godt kjent med den mest populære og mest brukte Forex trading plattformen i verden som er MT4 trading plattform. I så fall vil du være glad for å lære at du vil kunne bruke denne handelsplattformen så snart du registrerer deg og bli en handelsmann ved XM. Du kan bruke den som en ikke-risikobruker via en demo trading konto eller som en ekte penger handelsmann. XM Mac MT4 Mac-brukere overses ofte av mange Forex Brokers. Du vil imidlertid aldri bli oversett på XM da de har tilgjengelig en Mac-kompatibel handelsplattform som er kjent som deres Mac MT4 handelsplattform. Denne plattformen kommer med alle de nøyaktig samme funksjonene som standard MT4 trading plattformen, slik at du aldri trenger å gjøre noen kompromisser når du bruker den XM MT4 Multi Terminal Du bør også ta en titt over MT4 Multi Terminal handelsplattform tilbys på XM så mange handelsmenn foretrekker å bruke denne trading plattformen som de kan få tilgang til og bruke den på flere forskjellige enheter de eier eller har tilgang til. XM WebTrader 4 Å være i stand til å få tilgang til en handelsplattform uansett hvor du er når du ønsker å plassere en eller flere valutaer, er noe du vil kunne gjøre ved XM, og måten å plassere disse handler på, er å benytte Web Trader 4 plattformen, hvis fullstendige detaljer finnes på XM-nettsiden. XM iPad Trader Hvis du har en iPad og ønsker å begynne å handle valuta pairing sønn som enheten de gjør bruker du teste ut XM iPad Trader Platform som du vil finne veldig enkelt å bruke og en som kommer med en rekke alternativer som du kan bruke til å skreddersy dine egne handelssessioner. XM iPhone Trader iPhone handelsplattformen som tilbys på XM, er et toppmoderne stykke kit som du laster ned direkte på iPhone. Du vil finne at den kommer fullpakket med opsjonsinnstilling slik at du kan skreddersy din egen handelssesjon når som helst du ønsker å legge handel fra hvor som helst du er. XM Droid Trader En av de mest brukte mobile handelsplatformene som tilbys av XM, er selvsagt deres XM Droid Trader-plattform, som navnet tilsier at denne handelsplattformen er fullt kompatibel med absolutt hvilken som helst mobil enhet som har Android-handelsplattformen knyttet til den. XM Mobile Trader Hvis du eier en hvilken som helst type mobil enhet som har Windows-operativsystemet på den, er dette plattformen du bør bruke, den er svært konfigurerbar og er veldig enkel å bruke. Banking Options Uansett hvordan du ønsker å gjøre et innskudd i din ekte penger Forex trading konto på XM vet vi bare at du skal finne en praktisk måte å gjøre det på. Noen av de tilgjengelige bankalternativene inkluderer, men er ikke begrenset til Kreditt - og debetkort, Diners Club og Union Pay), samt andre tilgjengelige og brukervennlige bankalternativer inkluderer Neteller, WebMoney, Skrill, CashU og iDeal Western Union eller MoneyGram. Hvorfor handel hos XM Å være en Forex Brokers tilbyr handelsfolk fra hele verden tilgang til sine handelsmuligheter og handelsplattformer, uten at XM har mange unike kvaliteter. Du vil finne at de tilbyr en omfattende kundeservice som er tilgjengelig 5 dager i uken og 24 timer i døgnet, og at kundesupport er tilgjengelig på over 20 forskjellige språk

No comments:

Post a Comment